REKLAMACJA TOWARU
Sklep aPRESS24.pl w trosce o najwyższe standardy obsługi Klienta oraz o ciągłe podnoszenie jakości usług, udostępnił reklamacyjny formularz kontaktowy. Wszelkie uwagi oraz spostrzeżenia, jak również i reklamacje można zgłaszać poprzez niniejszy formularz. Nasz Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem w terminie nie dłuższym niż maksymalny, przewidziany dla danego typu zgłoszenia.
Drodzy Klienci, każdy z nas popełnia jakieś błędy, a urządzenia nie zawsze działają poprawnie. Dział reklamacji oferuje swoją pomoc właśnie w takich przypadkach. Przed wypełnieniem formularza reklamacyjnego prosimy o zapoznanie się z regulaminem. Skontaktujemy się z Państwem na podane w formularzu dane, aby omówić warunki reklamacji.
UWAGA! Prosimy dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać objawy uszkodzenia.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
aPRESS Paweł Sinkiewicz
ul. Gospodarcza 9
68-200 Żary
z dopiskiem "REKLAMACJA"
w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod jednym z numerów telefonów:
+48 68 453 92 21
+48 600 666 380
lub przez email:
reklamacje@apress24.pl
Zwrot towaru
Informacje dotyczące zwrotów (prawo odstąpienia od umowy): aPRESS Paweł Sinkiewicz w pełni respektuje prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22, poz. 271). W celu szybkiego i sprawnego zwrócenia zakupionego w sklepie aPRESS24.pl produktu, najlepiej prosimy o wydrukowanie formularzu zwrotu oraz dołączenie do zwracanego towaru, co znacznie ułatwi odnalezienie przez państwa przesyłki oraz usprawni rozpatrzenie reklamacji.
Towar z formularzem zwrotu towaru należy odesłać na adres:
aPRESS Paweł Sinkiewicz
ul. Gospodarcza 9
68-200 Żary
z dopiskiem "ZWROT"
w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod jednym z numerów telefonu:
+48 68 453 92 21
+48 600 666 380
lub przez email:
reklamacje@apress24.pl
Uwaga!
Przy zwrocie towarów paletowych, bardzo ważne jest zabezpieczenie ich na palecie, na której został dostarczony. Wysłanie towaru bez palety zwiększa ryzyko uszkodzenia go podczas transportu. Na wypadek szkody transportowej Klient powinien ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej do aPRESS24 (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej w firmie kurierskiej). Zadeklarowanie wartości zwiększa odpowiedzialność firmy kurierskiej do 100% wartości przesyłki! W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, prosimy o sporządzenie z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem na to, że szkoda powstała najprawdopodobniej podczas przewozu. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, prosimy sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) raport szkody. Przykładowe raporty szkody znajdują się poniżej:
RAPORT SZKODY UPS
RAPORT SZKODY DHL
Koszty odstąpienia od umowy
Prosimy o nie odsyłanie do nas przesyłek za pobraniem. Przedmiotem naszej działalności jest wyłącznie sprzedaż on-line, w związku z tym nie mamy obowiązku prowadzenia obrotu gotówkowego.
Validate your login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto